عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1070
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

شد - از همه اینها ، با پشتیبانی از ردیابی اشعه ، قادر به وضوح 8K خواهد بود. با این وجود ادعا می شود که این سریعترین کنسول در جهان خواهد بود. یا حداقل ادعا می کند که قبل از حذف این خط از ارسال شده است.

با توجه به International Business Times ، پست شغلی برای یک مدیر ارشد مهندسی ابر در پلی استیشن در ابتدا ذکر کرد که این کار مستلزم کار بر روی PS5 است که آن را سریعترین کنسول جهان می نامد.

این خط بعداً از همان ارسال حذف شد ، همانطور که مستقیم از کنسول جدید نیز ذکر شد. در عوض ، اکنون می گوید كه متقاضی "مدیریت سیستم های توزیع شده با قدرت 100+ میلیون كنسول PS4 را كه تجربه بازی های همهجانبه را ارائه می دهند" ، مدیریت خواهد كرد.

حذف هر گونه ذکر PS5 امری عجیب و غریب است ، زیرا سونی نه تنها نام کنسول را فاش نکرده بلکه بسیاری از قابلیت های فنی آن را نیز کشف کرده است. به عنوان مثال این کنسول از یک پردازنده مبتنی بر خط Ryzen AMD استفاده می کند ، در حالی که GPU بر اساس خط Radeon Navi خواهد بود. از آنجا که در حال هارد دیسک برای SDD ویژه ای است که قادر است بازی ها را به سرعت راه اندازی و بارگیری کند ، سونی واقعاً می تواند سریعترین کنسول جهان را تولید کند.

کریستین پیترسن / گتی ایماژ

این رقابت با سیستم Xbox Scarlett مایکروسافت روبرو خواهد شد ، اما هنوز نام نهایی ندارد. اطلاعات شایعه شده و رسمی كه تاكنون شنیده ایم به این واقعیت اشاره دارد كه سیستم از نظر ساخت Sony با ماشین هماهنگ است ، اما باید منتظر بمانیم تا دقیقاً بدانیم كه مایکروسافت دقیقاً از زیر كد Project Scarlett شامل چه چیزی است .

به عنوان مثال Xbox One X به طور قابل توجهی قدرتمندتر از PS4 Pro بود ، قادر به اجرای برخی از بازی ها با وضوح 4K و 60 فریم کامل در ثانیه بود. با توجه به محدودیت های Xbox One اصلی در مقابل نسخه اول PS4 ، پیش بینی می کنیم مایکروسافت دو بار یک اشتباه را مرتکب نشود.

PS5 و Xbox Scarlett هر دو قرار است در فصل تعطیلات سال آینده عرضه شوند. هنوز هیچ تاریخ انتشار نهایی از سوی هر یک از شرکت ها داده نشده است ، اما ما احتمالاً در طی چند ماه آینده اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد

 

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: PS5 , ,
:: برچسب‌ها: سونی می گوید پلی استیشن 5 سریعترین کنسول جهان خواهد بود ، سپس آن را پس می گیرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com